Mathilde Brandi u jesenjoj kampanji Cesare Paciotti

dana Aug21 2016

Nova advertajzing kampanja italijanskog premium brenda CESARE PACIOTTI predstavlja ekspresivni kod DNK brenda uz savremenu estetiku koja flertuje sa intimnošću mladog para. Glavni protagonisti, Mathilde Brandi i David Trulik, su fotografisani u polupraznom pariskom saloncu gde je senazualna i intimna svakodnevica začinjena romantikom.

I dalje čvrsto povezan za odnos muškarca i žene, Cesare Paciotti redefiniše identitet brenda portretišući savremenu seksualnost. U prvom planu više nije ispolirani glamur, uštogljenost, osvajački poriv. Strast između para je satkana od dvosmislenog saučesništva, razumevanja i nežnosti.

Atipično mesto za ljubav uz nagoveštaj golotinje ostavlja prostor za imaginaciju slikajući stanje neodređenosti gde čak i sadašnjost kao da beži objektivu fotografa Sean i Seng, koji su radili pod art direkcijom Marco Braga i Giuliano Federico.

Seksualnost više ne implicira provokaciju – ona oslobađa, posebno zbog toga što mlađe generacije danas imaju mnogo normalniji odnos sa svojom seksualnošću. Moglo bi se reći da je nekadašnja sila provokacije postala sila izražavanja”, komentarisao Cesare Paciotti.

 

 




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Mathilde Brandi u jesenjoj kampanji Cesare Paciotti”


« Nivea i Style.rs poklanjaju

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook