Latino senzacija zvezda GUESS VIBRAS za proleće 2019

dana Feb13 2019

Popularni američki brend GUESS i poznati latino pevač J Balvin ponosno najavljuju saradnju na prolećnoj kampanji za 2019. godinu. Lice kampanje je J Balvin, a na snimanju u Majamiju su učestvovali i Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi.

Prepoznatljivi reggeaton zvuci urbane latino muzike postali su popularni širom sveta zahvaljujući Balvinu i njegovim kolumbijskim korenima. Balvin je snimio 11 singlova koji se rangiraju pod brojem 1, a da je omiljen među fanovima dokazuje činjenica da ima više od 50 miliona pratilaca na društvenim mrežama i više od 10 milijardi pregleda na YouTube kanalu.

„Čast mi je što sam imao priliku da sarađujem sa brendom kao što je GUESS na uvođenju sveta mode u moju VIBRAS turneju. GUESS se savršeno uklapa u moj stil, a reakcije fanova su fenomenalne. Veoma sam srećan i zahvalan na ovom partnerstvu“, rekao je Balvin.

U kampanji su učestvovali ko-osnivač GUESS?, Inc., Paul Marciano i modni fotograf Tatiana Gerusova. Tatianina kamera zabeležila je sve fashion momente sa snimanja, dok je J Balvin nosio odabrane komade iz kul „GUESS Vibras“ linije. Snimanje se odigralo na ulicama grada, kao i u privatnoj rezidenciji, dok su za poziadine korišćeni zidovi jarkih boja i ulična umetnost. Vibrantna GUESS kolekcija se, istovremeno, stopila i istakla u odnosu na tropsko okruženje.

Više fotografija pogledajte na našoj Facebook strani. 




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Latino senzacija zvezda GUESS VIBRAS za proleće 2019”


« SUPERDRY – Vatromet boja i printova za proleće

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook