41. Međunarodni beogradski sajam turizma

dana Feb4 2019

Pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“ na Beogradskom sajmu će od 21. do 24. februara 2019. godine biti održan 41. Međunarodni beogradski sajam turizma. Manifestacija svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji i otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa. Kao simbol turističkog predstavljanja za sve učesnike turističke privrede i pokretač jačanja svih potencijala privredne grane turizma i ugostiteljstva u Srbiji i regionu, ovaj veliki događaj prate još tri srodna sajma koja rastu svake godine po obimu i broju učesnika:  10. Međunarodni sajam vina BeoWine, 15. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 15. Sajam suvenira “Posetite Srbiju“.

 

U halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur operatori, i posetiocima ponuditi aranžmane za predstojeću turističku sezonu. Jedan od najatraktivnijih segmenata u bogatoj ponudi Sajma turizma tradicionalno su first minut ponude i ekskluzivne sajamske pogodnosti za odmor u predstojećoj letnjoj sezoni. Ponuda za tekuću zimsku sezonu obuhvatiće odmor i relaksaciju u planinskim ski centrima, u banjama, kao i uvek aktuelne spa vikende ili egzotične, daleke destinacije, city break ponude i odlazak na kongresna dešavanja.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska, zemlja čiji je turizam u procvatu, a grad Plovdiv jedna od prestonica kulture u 2019 godini. Bugarska je izuzetno privlačna za turiste jer nudi mogućnosti za provod i odmor tokom cele godine – leto za uživanje na peščanim plažama Crnog mora, zimu za ski sportove na poznatim skijalištima kao što su Borovec ili Bansko, a preko godine obilazak kulturno-istorijskih znamenitosti i neizostavni šoping u Sofiji i drugim gradovima.

Domaće destinacije i znamenitosti Srbije na sajmu će biti predstavljene kroz kapacitete hotela i odmarališta i preporuku za odmor na planinama, u banjama i jezerima, u prirodnom ambijentu sa raznovrsnim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport i rekreaciju.

U cilju unapređenja i promocije svih tipova turizma, Beogradski sajam ove godine predstavlja još jedan segment turističke ponude – omladinski turizam, jedan od najpopularnijih oblika turizma koji značajno učestvuje u ukupnim turističkim kretanjima. U hali 1A predstaviće se najpopularnije domaće turističke agencije koje u svom fokusu poslovanja imaju mlade ljude i koje nude aranžmane za ceo svet, kao i za Srbiju. Ove agencije su postale lideri u regionu I sajam je prilika da se sretnu sa kupcima koji su zainteresovani za ovaj deo Evrope. Mladi ljudi najčešće putuju na koncerte, festivale i žurke, a planirano je da se u hali predstave i najznačajnije muzičke i kulturne manifestacije koje se održavaju u našoj zemlji.

Uz stalno nastojanje da unapredi komercijalni aspekt sajma – prodaju turističkih aranžmana i najefektniju prezentaciju ponude izlagača, Sajam turizma kontinuirano je usmeren na jačanje poslovne posete, unapređenje poslovnih susreta i međusobnih kontakata domaćih privrednika i profesionalaca iz sveta koji dugi niz godina uspešno posluju u turizmu.

Novinu na ovogodišnjem Sajmu turizma predstavlja uvođenje poslovnog B2B portala u saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva. B2B portal namenjen je registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju. Poziv da se prijave na B2B portal otvoren i za medije koji ovim putem mogu da zakazuju sastanke i intervjue sa učesnicima i gostima sajma. Usluga zakazivanja B2B sastanaka za sve registrovane učesnike biće besplatna. Takođe, Beogradski sajam kreirao je specijalne pakete pogodnosti za poslovne posetioce i goste na predstojećem 41. Međunarodnom beogradskom sajmu turizma.

Sajam vina BeoWine

Sajam vina BeoWine je događaj kojim tradicionalno počinje vinska sezona. Za 10 godina postojanja izgradio je ugled i nezamenljivu poziciju u Srbiji i u regionu kao mesto za plasiranje poznatih i novih vinskih ukusa. Najugledniji domaći i regionalni proizvođači vina, vinski podrumi, kuće vina i kompanije koje distribuiraju „piće bogova“ na BeoWine-u u halama 3 i 3A, pored svojih vrhunskih vina, predstaviće mogućnosti vinskog turizma, smeštaj i gastronomske specijalitete, kao i kompletnu, najsavremeniju opremu za vinarstvo i vinogradarstvo.

Za učešće na BeoWine-u ove godine izlagači su pokazali veliko interesovanje. Prvi put na Sajmu BeoWine svoje predstavnike imaće vinarije iz Turske i Austrije.

Jedna od karakteristika ovogodišnjeg programa Sajma vina jeste pojačan gastro segment i više prilika za usavršavanje znanja o uparivanju vina i hrane, s obzirom da će se na sajmu predstaviti proizvođači francuskih sireva, hercegovačke i crnogorske pršute, maslinovog ulja i ostalih delikatesa.

Po prvi put na Sajmu vina biće otvoren i adekvatno opremljen u svrhe pratećeg programa galerijski prostor hale 3, koji će ugostiti g-đu Anu Paka, švedsku somelijerku i experta za balkanska vina. U najavi je i nastup somelijera iz Italije, koji će predstaviti vina svoje regije na vođenoj degustaciji.

HORECAOPREMA

HORECAOPREMA u halama 2B i 2C Beogradskog sajma okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata. U izlagačkom delu programa posetioci mogu da vide opremu za kuhinje, restorane, barove, hotele, sigurnosne i rezervacione sisteme, posteljinu, opremu za čišćenje, pekarski i poslastičarski program, opremu za bankete, stručnu literaturu i publikacije.

 

Jedinstven događaj za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu upotpuniće celodnevna dešavanja u okviru stručnog i pratećeg programa koji čine konferencije, prezentacije, promocije, degustacije… Renomirani predavači sa teorijskim i praktičnim znanjima, kroz svoje edukativne prezentacije obezbediće posetiocima novo iskustvo i znanja i probuditi želju za putovanjima.

Jedno od predavanja u organizaciji Beogradskog sajama koje će se održati je na temu afiniteta turista iz Švedske, sa akcentom na aktivni i gastronomski turizam. U Beograd dolaze Ula Skinarmu, osnivač agencije Expeditionsresor i jedan od najpoznatijih švedskih avanturista, Jovan Radomir, novinar i putopisac  i  Ana Paka, somelijer. Takođe, Vicky Karantzavelou, suosnivač i glavna urednica Travel Daily News Network-a, globalnog turističkog portala (turistički portal za Grčku i Kipar, Aziju i Pacifik i ceo svet) održaće predavanje na temu „Kako uspešno probiti najbrže rastuća tržišta jugoistočne Azije“. G-đa Karantzavelou će govoriti o turističkom tržištu Azije vezano za outgoing i fokusom na incoming turizam, profilu turiste iz Azije, sajmovima i radionicama i kako na njima nastupati, kao i o primerima iz prakse. Očekuje se da će predavanja gostiju biti posebno interesantna predstavnicima Turističkih organizacija, hotela, turističkih agencija, restorana, medijima i dr.

Izuzetan multimedijalni događaj, Sajam turizma uz prateće manifestacije, i ove godine obilovaće aktuelnim temama za sve turističke poslenike, ugostitelje, hotelijere, ali i posetioce. Prezentacije na štandovima, demonstracije ugostiteljskih veština na najmodernijoj opremi kao i degustacije proizvoda, učiniće ovaj događaj jedinstvenim za sve učesnike.

Ekskluzivne sajamske pogodnosti, odabir destinacija za putovanje i odmor, ali i degustacija najboljih vina, rakije, pića i specijaliteta ovog podneblja, očekivano će i ove godine privući više od 75 hiljada posetilaca.

Medijski partneri manifestacije: Russian Travel Digest, Travel Daily News, Turistički svet, Tui magazin, InHoreca, InHotel, Color Press Group  – Magazin Hoteli&Restorani, Adria Media Group, BelGuest, Place2Go, FTNnews.com, RusTourismNews.com, Srbija koju volim, magazin Caffe Montenegro, magazin SEEbtm, style.rs.

Radno vreme, cena ulaznica i parking

Radno vreme manifestacije: u četvrtak, 21., petak 22. i subotu 23. februara od 10 do 19h i nedelju, 24. februara od 10 do 18h.

Ulaznice: Cena pojedinačne ulaznice je 400 dinara, a za grupne posete 300 dinara.

Parking: 200 dinara po satu.


Dunja Mijailović
je diplomirani ekonomista; voli da crta, šije, dizajnira odeću i prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lični pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: događaji | tagovi: , ,



Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “41. Međunarodni beogradski sajam turizma”


« Poznata srpska dizajnerka Irena Grahovac na sajmu mode „LeShow“

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook