Završen Sajam nameštaja 2016

dana Nov15 2016

Sajam nameštaja 2016-  Najveći događaj industrije nameštaja i drvne industrije u ovom delu Evrope održan na izložbenom prostoru od 55.000 m2 predstavio je više od 520 izlagača iz više od 45 zemalja. Sajam je trajao od 8-13.novembra.

Uz prisustvo značajno većeg broja poslovnih posetilaca i učesnika iz oblasti dizajna i arhitekture, sajam je obišlo 67.455 posetilaca. . U duhu slogana “Sajam nameštaja sada” prikazano je trenutno stanje u industriji nameštaja i drvno – prerađivačkoj industriji u regionu, uključujući sve faze i aktere u proizvodnji nameštaja, od primarne prerade drveta do finalnog proizvoda i funkcionalno – estetske dorade modela.

Dizajnerska inovativnost, sveže ideje, upotreba novih tehnologija i platformi, digitalizacija u drvnoj industriji biles u neke  od karakteristika ovogodišnjeg Beogradskog sajma nameštaja. U fokusu sajma bile su kompanije okrenute dizajnu, inovacijama, kvalitetu i funkcionalnosti nameštaja, kao i najsavremenije mašine i alati za razvijanje drvne industrije.

Podizanje kvaliteta u svim aspektima manifestacije, od organizacionog, programskog, estetskog i biznis segmenta, do marketiga i komunikacije sa medijima i širom javnosti, rezultiralo je zadovoljstvom izlagača nastupima i učešćem na sajmu i pokazalo profitabilnim za sve učesnike.

Uz organizovano prisustvo značajnih kupaca iz sveta proširena je mreža prodaje domaćeg nameštaja i ostvaren kontakt u svrhu produbljivanja dalje saradnje i plasiranja proizvoda na nova tržišta. Sve veće interesovanje za drvno-prerađivačku industriju ukazalo je na njen potencijal da se u budućnosti odlučnije okrene izvozu, da srpski nameštaj postane srpski brend, prepoznatljiv po dizajnu i kvalitetu kako bi se izvozio kompletan proizvod.

Domaće kompanije prikazale su želju i snagu da se prilagode tržištu i konkurentno učestvuju u evropskim i svetskim privrednim tokovima. Potvrdu novom konceptu sajma dao je povratak velikih svetskih kompanija kao izlagača na Sajmu nameštaja ali i priključivanje renomiranih svetskih brendova, izuzetnih i velikih design oriented kompanija među kojima su poznate italijanske kompanije Alivar i Segis.

Potpredsednik Vlade i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić otvorio je ovogodišnji sajam rečima da je “plan da beogradski Sajam nameštaja postane treći najveći sajam te vrste u Evropi .

Najznačajnija novina na ovogodišnjem sajmu bili  su “Design Talks”, razgovori sa dizajnerima i arhitektama, koji su se odvijali tokom tri dana sajma. U prijatnoj sajamskoj atmosferi razmenjivala su se profesionalna iskustva i ideje bitnih aktera u industriji nameštaja.

Učesnici, dizajneri i arhitekte uspešni u evropskim i svetskim okvirima koji intenzivno učestvuju u kreiranju industrije nameštaja, na sajmu su govorili o sistemima po kojima industrija funkcioniše, o trendovima i tržistu i mogućnostima da originalno dizajnirani i kvalitetno izrađeni domaći proizvodi pronađu svoje mesto na svetskom tržištu. Tokom sajma održana je Investiciona konferencija o industriji nameštaja u Srbiji “Serbian Furniture Industry Conference” u organizaciji Beogradskog sajma i Razvojne agencija Srbije.

Mladi dizajneri su se svežim idejama i rešenjima za opremanje enterijera predstavli na “Izložbi mladih dizajnera”, posebnom segmentu sajma koji stavlja akcenat na promovisanje mladih autora i predstavlja svojevrsni presek stanja u savremenom dizajnu. Bacanje svetla na nove ljude i nove ideje u kontekstu podizanja statusa dizajna i njegove popularizacije, predstavlja neophodan korak u procesu direktnog umrežavanja svih aktera koji učestvuju u stvaranju vrednog proizvoda i relevantnog tržišta.

Nagradu Zlatni ključ, najinovativnijim i najuspešnijim izlagačima na 54. Beogradskom sajmu nameštaja, dodelio je internacionalni žiri. Okupljanje tima internacionalnih eksperata koji odlučuje o nagradi predstavlja težnju da se celokupni sajam sagleda iz međunarodne perspective.

Sajam nameštaja 2016 pokazao je da je važan partner u ovom segmentu privrede, kada uz povoljnu klimu i interesovanje inostranih tržišta za ono što Srbija ima da ponudi, domaća industrija nameštaja uz drvnu industriju ima tendenciju da zauzme mesto koje zaslužuje.




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Završen Sajam nameštaja 2016”


« Spoj dalmatinskog ambijenta i blagdanskog glamura u novoj kampanji brenda JB

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook