Treći dan konferencije Brand New World

dana Oct17 2014

Poslednjii dan konferencije Brand New World, 11. oktobar, otvorio je brending guru Gvido Voska (Guido Woska) iz Nemačke, direktor za klijente u globalnoj agenciji za brending, dizajn i inovacije, Designit, koji je predstavio vrlo futuristički, nekad krajnje kontroverzan prikaz o tome kako tehnologija može da promeni ljudsku evoluciju.

Zatim je predavanje održao  danski dizajnera Nikole Vig Hansena (Nicholai Wiig Hansen) koji koristi samog sebe kao ciljnu grupu kod dizajniranja, odnosno zamišlja potrebe klijenata na osnovu onoga što sam najviše voli. Hansen je autor mnogih klasika švedske kompanije Ikea, osmislio je dizajn koncept za jedan od najvećih lanaca supermarketa u Danskoj, a radio je i sa fabrikama tepiha, hrane i čokolade. BDW predstavlja i art direktora, grafičkog dizajnera i izdavača iz Barselone, Omara Sasu, urednika časopisa Apartamento koji je asocijacija D&D proglasila za najbolji časopis u kategoriji „Best Entire Magazine of 2010“.

U sesiji posvećenoj srpskim kreativcima nastupio je verovatno najbolji srpski grafički dizajner u svetu, Saša Vidaković iz Londona, naš daleko najuspešniji domaći strip autor poslednjih godina Aleksa Gajić, fenomenalni dizajner vizuelnih efekata iz Njujorka Uroš Otašević, i kao šlag na torti, najsvežiji srpski pobednik venecijanskog filmskog festivala, i to sa svojim prvim filmom, mladi reditelj i scenarista Vuk Ršumović.

Za kraj konferencije je predviđeno predstavljanje meksičkog arhitekte Mišela Rohkinda (Michel Rojkind), koji je objasnio kako se osećao kada ga je 2011. časopis Wallpaper proglasio za jednog od „150 revolucionara u proteklih 15 godina“. Fascinantni projekti njegovog studija vizija su jednog sasvim novog sveta, a istovremeno održavaju čvrstu vezu sa zajednicom kojoj treba da služe.

-Arhitektura mora da dovede do najboljeg mogućeg ishoda, pa se zato, pre nego što počnemo sa projektovanjem, prvo bavimo projektnom strategijom. Mi to zovemo A.D.D. (Adaptive Diagnostic Design), koji diktira kakva će biti sama forma i pomoći nam da odemo korak dalje. Moramo razumeti koje su sve mogućnosti, ne samo one koje ističe klijent, već kakav je kompletan potencijal određene prilike koja se pruža svima. Danas dizajn mora da ostvari svoj pun potencijal, da ima dodatnu vrednost, da nešto vrati zajednici. Zato pravimo strategije koje pojačavaju efekat finalnog projekta, kaže Rohkind.

U stalnom nastojanju da predstavi najveće kreativce iz bivše Jugoslavije, BDW pruža priliku posetiocima da budu u društvu velikog arhitekte iz Zagreba – Idisa Turata, a čast da zatvori konferenciju pripala je jednom od najistaknutijih kreativaca u regionu, Igoru Kordeju, hrvatskom autoru, najproduktivnijem i najuspešnijem strip autoru i ilustratoru u regionu.

Belgrade Design Week 2014 se prvi put od osnivanja održava pod pokroviteljstvom predsednika Republike Srbije i Grada Beograda, u saradnji sa Delegacijom Evropske unije u Republici Srbiji, Privrednom komorom Srbije, Turističke organizacije Srbije, uz podršku i ambasada i institucija Japana, Holandije, Švajcarske, Nemačke, Meksika, Indije i Izraela.




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Treći dan konferencije Brand New World”


« Nove kolekcije inostranih dizajnera stižu na Serbia Fashion Week

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook