Solidarnost u modi

dana Jul5 2013

Solidarna klopica, akcija nastala kao društveno-odgovorni proizvod sajta Kioskpages.com, predstavlja realizaciju sasvim jednostavne ideje u Srbiji za koju svi dugo znamo da je neophodna ali “nikako da dođe na red”, a to je kupovina hrane siromašnim građanima Srbije. Organizatori ove akcije su se pojavili u svojstvu govornika na nedavno održanom TEDxZemunu, te ovom prilikom razgovaramo sa Ninom Miloš, PR menadžerkom projekta.

Koliko dugo deluje akcija Solidarna klopica? U kojim sve gradovima?

Akcija traje već 6 nedelja. Aktuelna je u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Subotici i Pirotu. Širimo akciju i u Makedoniju. Nadamo se da će nam svaka medijska pažnja pomoći da akciju proširimo što dalje.

Kako ste došli na ideju o uslovnoj, tj besplatnoj hrani?

Hteli smo da uradimo društveno odgovornu akciju za naš sajt Kioskpages.com. Hteli smo da iskoristimo tehničke mogućnosti našeg sajta u humanitarne svrhe. Ideju nam je dala akcija “Uslovna Kafa” iz Italije, međutim mi smo se odlučili za hranu, jer je mnogo potrebnija velikom broju ljudi u Srbiji.

Ko sve učestvuje u kupovini hrane za siromašne?

Svi građani dobre volje.

Da li znamo kome tačno ide hrana?

Hrana ide onima koji sebi ne mogu da priušte obrok, a prodavci u pekarama mogu sami da procene. Međutim, deo hrane koja se sakupi ide Svratištima i članovima organizacije LiceUlice, koji su pretežno ljudi sa posebnim potrebama ili beskućnici.

Kako se priključiti akciji? 

Akciji se pekare, restorani i drugi objekti koji prodaju hranu, mogu priključiti ako nam pošalju mail na nina.milos@smaartmobile.com. Mi ćemo ih uputiti u dalje korake.

Pored toga što ima nameru da nahrani gladne građane Srbije, da li postoje još neki ciljevi Solidarne klopice

Postoji još planova. Planiramo da se proširimo akciju, koja bi tako podrazumevala sve vrste pomoći građanima Srbije, ne samo hranu. Uskoro ćemo obavestiti javnost sa novim informacijama. Ne bih volela sada da pričam, dok još ne realizujemo novi projekat.

Čime se sve bavi kioskpages.com

Kioskpages.com je sajt koji omogućava svima da započnu svoj biznis preko Interenta, tako što će se registrovati i napraviti veb stranu. Danas se sve više i više poslovanje prebacuje na interent, možda zato što je to jedino tržište koje nije zahvatila ekonomska kriza. Ljudima je potreban hleb da bi preživeli, a biznisima web sajt.

Šta konkretno podrazumeva termin društveno-odgovorno poslovanje?

Društveno odgovorno poslovanje podrazumeva savesno poslovanje jedne kompanije, a naša kompanija veruje da se dobro dobrim vraća. Kioskpages želi da postakne solidarnost građana Srbije, jer ako svaki građanin utiče na pozitivnu promenu sebe, onda će uticati i na pozitivnu promenu društva.

Razgovarala: Jasmina Slavica




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Solidarnost u modi”


« TEDx Zemun iskustvo

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook