Serbia Fashion Week otvoren konferencijom “Brendiranje modom”

dana Nov21 2017

Najveći internacionalni festival mode i dizajna u jugoistočnoj Evropi, Serbia Fashion Week svečano je otvoren 20. novembra u Domu  Narodne Skupštine Republike Srbije konferencijom “Bredniranje modom” u saradnji sa Color Press Groupom, kada su neki od najvećih svetskih i domaćih stručnjaka učestvovali u panel diskusijama.

Na panel diskusiji povodom brendiranja u modi i umetnosti učestvovali su Donald Potar, nekadašnji generalni direktor modne kuće Žan Pol Gotje i šef departmana za modni dizajn na pariskom Fakultetu umetnosti, Vilijam Arloti, stručni konsultant iz oblasti mode i vlasnik medijske kuće House Off iz Francuske, Tijana Palkovljević, upravnica Galerije Matice srpske i Robert Čoban, vlasnik Color press Gruop. Učesnici panela pod nazivom „Značaj modne industrije za privlačenje turista i investicija“ bili su Marija Labović, direktorica Turističke organizacije Srbije, Branislav Knežević, direktor Turističke organizacije Novog Sada, Dr Biljana Chronos Krasavac, profesorica Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Emerik Fransoa, umetnički direktor sajma mode u Parizu i Berlinu. Specijalan deo programa bio je posvećen izložbi reprodukcija 10 slika poznatih srpskih slikara iz Galerije Matice srpske i radovima modnih dizajnera kojima su one poslužile kao inspiracija.

Presednica Narodne Skupštine Republike Srbije, Maja Gojković imala je priliku da otvori konferenciju „Brendiranjem modom“ i podsetila na neke od istorijskih momenata zabrendiranje u modi kao što je nastanak prvih brendova, među kojima je jedan koji je nastao 200 godina pre nove ere kada je proizvođač sandala iz Sirije stavio svoj znak na njih kako bi se razilikovale od drugih i dodala da je industrijskom revolucijom porasla potreba za reklamiranjem, istakavši da je brendiranje izum 21.veka. Prema njenim rečima Srbija bi trebalo da prepozna razvojne šanse koje brendiranje može da pruži, te da bi na taj način naša zemlja postala prepoznatljivija.

Presednica Nacionalne Komore za Modu Srbije i Serbia Fashion Weeka, Svetlana Horvat istakla je da je ova manifestacija peta najveća Nedelja mode u Evropi.+ i dodala:  “Serbia Fashon Week je najveća i naznačajnija Nedelja mode u jugoistočnoj Evropi. Bez konstantne podrške naših prijatelja ovaj projekat ne bi tako brzo postao prepoznatljiv u Evropi. Mi omogućavamo mladim talentima priliku za uspeh i predstavljanje na Nedeljama mode širom sveta. Srpski dizajneri predstavljaju svoje umeće i delo u Njujorku, Milanu, Parizu, Sankt Peterburgu, Atini, Pragu, Budimpešti i mnogim drugim gradovima. Takođe dizajneri iz Srbije zahvaljujući našim ugovorima sa 26 Nedelja mode u svetu putuju po različitim meridijanima i strani dizajneri dolaze ovde i predstavljaju između ostalog kulturnu baštinu svojih zemalja.”

Na konferenciji su govorili i predstavnica italijanske Ambasade u Beogradu Mariana Scognamiglio i predstavnik francuske Ambasade u Beogradu Nikolas Fej, razmenjujući svoja iskustva o  brendiranju u modnom biznisu.

Revijalni program počinje večeras, 21. novembra revijom čuvenog Srđana Švelje koji je okupio 25 mladih talenata i neafirmisanih umetnika iz celog regiona. Tradicionalno, Serbia Fashion Week počinje ovom velikom revijom posvećenoj avangardnoj umetnosti. Tokom narednih blokova revija, očekuju nas nove kolekcije Vlastimira Jovanova iz Srbije, Tije Purve iz Moldavije, Mirne Posavčević iz Hrvatske i  Karmihael Bejfild iz Holadnije.

U narednih sedam dana posetioci će imati priliku da uživaju u kolekcijama više od 60 dizajnera iz 20 različitih država sveta, kao i u prisustvu počasne gošće Serbia Fashion Weeka, Patricije Guči, najveće modne zvezde koja je ikada posetila neku manifestaciju na našim prostorima.




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Serbia Fashion Week otvoren konferencijom “Brendiranje modom””


« “Umetnost iza rešetaka ” u KC Grad

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook