Revolucija u marketing pristupu

dana Feb7 2014

Neuromarketing je nov koncept u kome se ukrštaju istraživanja o ponašanju potrošaća i neuronauka. Još od nastanka 2002. godine, ovaj koncept postaje čuven, i ubrzo dobija kredibilitet i prihvataju ga profesionalci iz oblasti advertajzinga i marketinga.

Dr Morin, CEO kompanije Salesbrain

 – Nova istraživanja u neuronauci otkrivaju da se ljudski mozak može podeliti na tri zasebna dela koji deluju kao posebni organi. „Novi Mozak“ misli, obrađuje racionalne podatke, „Srednji Mozak“ oseća, obrađuje emocije i osećanja, i „Stari Mozak“ odlučuje, on pregleda unose iz druga dva mozga i kontroliše proces donošenja odluka. Naučeni smo da komuniciramo sa Novim Mozgom, logično i racionalno, a zapravo ne obraćajući se, na jeziku koji može razumeti, mozgu u kome se donose odluke, primitivnom Starom Mozgu. Uvek sam bio fasciniran neurobiološkom osnovom tipova ličnosti, te sam taj koncept razmišljanja uneo u biznis i razvio veoma efikasne tehnike za nastanak i slanje moćne, jedinstvene i nezaboravne poruke koja će imati veliki, trajni uticaj na najširu javnost -izjavio je dr Christophe Morin, CEO kompanije SalesBrain.

 – Istražujem neuromarketing još od 2005. godine i veoma mi je drago da sada postoji globalna ’ekspanzija’ neuromarketinga, ali, do sada, Srbija u ovom delu zaostaje za svetom. To je upravo bio i glavni razlog zašto smo doveli gospodina Morina u Srbiju. Neuromarketing donosi potpuno novu metodologiju, novi koncept razmišljanja i promenu u načinu našeg poimanja komunikacija. Apsolutno sam siguran da će za nekoliko godina to biti primarni oblik marketinga –  rekao je dr Nikolaos Dimitriadis, izvršni direktor agencije DNA Communications.


Press konferencija povodom prve neuromarketing radionice u regionu

 – Tržište marketinga u Srbiji polako postaje prezasićeno. Modeli i ideje koje agencije koriste počinju da liče na copy-paste sistem. Naravno, ako želite da napredujete na ovom tržištu, potrebne su prave inovacije. Prepoznali smo taj potencijal u neuromarketingu i razvili jedinstvenu metodologiju za internu komunikaciju, u skladu sa najnovijim otkrićima u ovoj oblasti, koju takođe želimo da implementiramo i eksterno –  rekao je Dejan Ranđić, direktor DNA Communications.

 


Dunja Petrović
je diplomirani ekonomista; voli da crta, šije, dizajnira odeću i prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lični pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: najnovije vesti | tagovi: , , , , ,



Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Revolucija u marketing pristupu”


« Kako izgleda dom Karima Rashida

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook