Počela kampanja Lifestyle Serbia

dana Nov16 2013

Turistička organizacija Srbije (TOS) ove godine je 14.novembra zvanično započela svoju najnoviju kampanju za narednu godinu. Pod nazivom Lifestyle Serbia , ova organizacija nastoji da proširi znanje mladih ljudi o lepotama Srbije i turističkim atrakcijama koje ona nudi. Aranžmani, putovanja, obilasci jesu način da se edukacija mladih pospešuje kao i da se utiče na turistički aspekt Srbije.

Ono što ima za cilj ova organizacija jeste promocija turističkih ponuda Srbije i aktivnosti koje nudi uz njih. Svake godine je aktuelna posebna tema stoga predmet ove godine jeste Kulturno blago Srbije. Ova kampanja nastoji da putem društvenih mreža (Facebook, Instagram, Twitter, itd) ponudi mladima različite vrste putovanja koja mogu poslužiti za upoznavanje Srbije i njenih prirodnih bogatstava. Preko online promocija mladi će konstantno biti upućeni u zbivanja i aktuelnosti pa čak i imati priliku da proslede ove informacije van granica Srbije. Time će i strani državljani biti upućeni u ponude ove kampanje i time povećati interesovanje za turističke odmore koje nudi Lifestyle Serbia.

Čitava kampanja je okrenuta mladima koji treba da prikažu šta je za njih stil života u Srbiji. U okviru kampanje biće prikazani razni aspekti srpske kulture – od muzike, književnosti, kreativnosti do zabave i  gastronomije. U cilju prikupljanja što šireg broja ljudi, pripremljen je i blog na čijim stranicama će se svakodnevno objavljivati reportaže o različitim turistickim destinacijama. Takodje, biće prikazivani i primeri i predlozi putovanja jer Srbija je zasigurno mesto čije prirodne lepote ostave svakog coveka bez daha. Od Subotice do Niša, planina i banja , u ponudi ne izostaje ništa čime se srpski narod ne ponosi. Tom prilikom Lifestyle Serbia poziva sve zaintetresovane da šalju zanimljive fotografije, priče sa putovanja kao i predloge šta sve vredi videti.


Andrea Aleksić
je Veliki ljubitelj umetnosti uopšte. Student italijanskog jezika i zaljubljenik u njihove filmove i kulturu. U slobodno vreme bavi se slikarstvom i fotografijom i koristi svaki slobodni trenutak za kreiranje svog sveta. Uvek u toku sa modnim dešavanjima i raznim kulturnim manifestacijama. Knjige su joj najbolji prijatelji, i iz njih crpi svoju kreativnost. Bez svog MP3 uredjaja ne ide nigde koji se uvek nalazi u džepu njene torbe. | na twitter-u | facebook-u | tema: lifestyle, trendovi | Tags: None


Jedan komentar, Postavi komentar ili Ping

  1. eliz

    1

    Ideja je sjajna,toliko toga ima u ovoj nasoj Srbiji. Da se vidi,obidje,nauci,sazna.Ovo je prilika da vidimo neka mesta za koja nismo znali ni da postoje.Zato svako ko ima neku interesantnu pricu,ili mozda sasvim jednostavnu neka podeli s nama!!!

    16 Nov

Odgovori na “Počela kampanja Lifestyle Serbia”


« Mepas Mall Beauty weekend

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook