Otvoren konkurs Artzept 2014

dana Jul24 2014

Dokazujući svoju humanu misiju u poslovanju i društvenu odgovornost na globalnom nivou, kompanija Zepter international raspisuje jedanaesti konkurs za međunarodnu nagradu iz oblasti dizajna pod nazivom Artzept 2014.

Univerzalna težnja ka lepoti dobija svoj smisao samo ako je sačinjena od niza stalnih pojedinačnih stremljenja ka ulpešavanju sveta oko sebe. Kompanija Zepter international iz godine u godinu daje svoj doprinos opravdavanju čuvene teze Fjodora Dostojevskog o tome da će lepota spasiti svet pa kroz koncept nagrade za dizajn Artzept sprovodi u delo globalnu misiju unapređivanja kvaliteta življenja.

Jedinstveni stav kreativnog tima kompanije Zepter international, koju pokreće energija filantropkinje istančanih estetskih kriterijuma – gospođe Madlene Cepter, sagledan je u stalnoj težnji ka opelemnjivanju sveta oko sebe, naročito u domenu svakodnevice koju ispunjavamo različitim aktivnostima. Jedna od njih je svakako i upotreba kozmetičkih proizvoda čija ambalaža nas neretko privuče da se i ne zapitamo kakav je sadržaj proizvoda koji kupujemo.

U potrazi za najekonomičnijom i ekološki najprihvatljivijim kozmetičkim  pakovanjima budućnosti koji međutim verno oslikavanju besprekoran kvalitet Zepter poizvoda, ekspertski žiri Artzept priznanja za dizajn, ove godine će sa 10.000 evra nagraditi kreativnost i originalnost najboljeg među onima koji pretoče svoje ideje u radove na temu Težnja ka lepoti, izrađene u vidu kozmetičkih flašica za posuđe I posuda za pakovanje pogodnih za serijsku proizvodnju.

Osim prvoplasiranom, konkursna tema doneće užitak I onima koji zauzmu drugo i treće mesto jer nagrade za te nivoe kreativnosti iznose 4.000 i 3.000 evra u vidu Zepterovih proizvoda, koje nagrađeni odabere iz kataloga.

Pre slanja dizajniranog proizvoda, umetnici treba dapopune elektronski obrazac preuzet sa adrese: http://artzept.com, odštampaju ga i zajedno sa radom pošalju poštom na adresu naznačenu na sajtovima www.artzept.com i www.zepter.com. . Imena dobitnika biće objavljena u specijalnizovanom Zepterovom magazinu koji će biti poslat svim Zepter international kupcima, na preko milion adresa, u zemljama gde se održavaju izložbe.

Od 2004. godine, kada je filantrop i mecena Madlena Zepter prvi put pokrenula objavljivanje konkursa za nagradu, Artzept koncept nagrađivanja za kreativnost, neprestano je jačao, da bi danas postao jedna od najznačajnih nagrada u oblasti dizajna u svetu. Sa sve većim etabliranjem nagrade na globalnom tržištu, raste i želja gospođe Cepter da iz godine u godinu objavljuje novu, inspirativnu temu i okuplja žiri sastavljen od priznatih poznatih ličnosti iz sveta likovnih umetnosti  koje ocenjuje prispele radove.

Artzept stoga  stoga nudi najtalentovanijim mladim dizajnerima ostvarenje njihovog sna i zasluženu afirmaciju na međunarodnom nivou, pružajući im priliku da prikažu svoje radove u luksuznim Zepter prodajnim salonima širom Evrope.Misija Artzepta je dakle u potpunosti u skladu sa opštom težnjom Zepter kompanije da preko  najviših  standarda svog poslovanja poboljšava kvalitet života konzumentima Zepter proizvoda. Artzept je posvećen izgradnji doma sutrašnjice za ljude budućnosti.




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Otvoren konkurs Artzept 2014”


« “Boka group” pružila podršku ugroženima u poplavama

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook