Novi Nivea Shop

dana Nov9 2012

Remiks studio – kreativna snaga Mikser festivala i autori globalno proslavljenih beogradskih projekata “Supermarket”, “Majik bar”, “Telenor Flagship” i “Mikser House” – potpisuje inovativni enterijer novog NIVEA Shop-a u Knez Mihajlovoj ulici koji će domaćoj javnosti i medijima biti predstavljen u danas, u 14.30h, u Knez Mihajlovoj br. 4.

Kroz projekat će lično voditi autorski tim Remiksa, na čelu sa arhitektom Majom Lalić i saradnicima Aleksandrom Spasojevićem i Ivanom Ibraimov.

Kompanija Beiersdorf, koja stoji iza brenda NIVEA postavila je izazov pred Remiks studio da osmisli prostor koji nudi više od prodavnice i predstavlja mesto susreta i razgovora između NIVEA eksperata za negu kože i svakodnevnih posetilaca, savremenih potrošača među Beograđanima koji žele mnogo više od kvalitetnog proizvoda – da se edukuju, razumeju biološke procese kože, dožive prijatno iskustvo i aktivno učestvuju u kreiranju atmosfere.

Ideja projekta da novi NIVEA prostor diše u ritmu svakodnevnog urbanog života čitljiva je već sa ulice zahvaljujući velikom izlogu bez ramova koji ukida sve vizuelne prepreke između javnog gradskog prostora i same radnje. Pored kupovine NIVEA prozvoda u netipičnom ambijentu u kome ne postoje ni fizičke barijere između osoblja i posetilaca, ovde možete svratiti da se osvežite i probate nove proizvode. Posebnost novom konceptu daje donja etaža koja pruža svakodnevno utočište od stresa i predstavlja adresu na kojoj možete besplatno dobiti analizu tipa kože i stručni savet kako da je negujete.

Pošavši od činjenice da naziv NIVEA vodi poreklo od latinske reči niveus/nivea/niveum što znači “snežno belo”, Remiks je čitavom konceptu dao predznak čistote i jednostavnosti. Toplinu i prirodne komponente obezbeđuju drveni pod i niz pažljivo osmišljenih detalja od ovog plemenitog materijala. Kombinacija savremenog arhitektonskog izraza, tehnologije, tradicionalnih materijala i živih biljaka istovremeno reflektuje i zajednički stav kreativnih timova Remiksa i kompanije Beiersdorf da se najveći dometi u savremenom dizajnu i osmišljavanju proizvoda postižu promišljenim ukrštanjem prirode, znanja, nauke i iskustva.


Dunja Petrović
je diplomirani ekonomista; voli da crta, šije, dizajnira odeću i prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lični pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: kozmetika i parfemi, trendovi | tagovi: , ,



Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Novi Nivea Shop”


« Nacionalna komora za modu Srbije počela sa radom

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook