Morellato – kolekcija satova i nakita

dana Jul3 2013

BPM ponudi je novi brend – MORELLATO – najveći italijanski brend za nakit u Evropi. Snaga brenda ogleda se u kvalitetu koji je ostao nepromenjen generacijama.

Priča o Morellatu počinje u Veneciji 1930. godine , kada je Giulio Morellato otvorio prodavnicu/radionicu satova i nakita. Kasnije  su Massimo i Marco Carraro, sinovi Giuliovog najbližeg saradnika preuzeli kompaniju udahnuvši život nakitu novim konceptom “Nakit za život”. Od 1999. godine Morellato proizvodi i nudi luksuz za poneti, “Nakit za život” obuhvata koncept harmoničnih proporcija, senzualnu, šik ženstvenost i prefinjen italijanski ukus.

Vanja Milićević, promo lice Morellato-a

Ovaj italijanski brend nastao je davne 1930. godine u Veneciji kada je Giulio Morellato otvorio sopstvenu radionicu za satove i nakit i specijalizuje se za proizvodnju kaiševa za satove.

Nakon samo nekoliko godina Morellato je postao broj jedan u proizvodnji kožnih kaiševa i zauzeo poziciju najvećeg dobavljača renomiranih i prestižnih švajcarskih kuća je časovnićarstvo u pitanju. Šezdesetih godina nakon smrti Giulija Morellata, njegov prijatelj i partner Silvano Carraro preuzima kompaniju zajedno sa svojim sinovima, Massiom i Marcom koji 1992. godine postaju jedini vlasnici ove kompanije.

Uporedo sa proizvodnjom narukvica, braća su budućnost videla u satovima i nakitu i odlučila da posebnu pažnju posvete koelkciji nakita pod imenom Jewellery for living, kombinujući prirodne materijale sa metalom i poludragim kamenjem. Ovaj savremeni italijanski dizajn ubrzo su prepoznale žene koje vole lepršav i šarmantan izgled. Morellato grupi priključila se 2006. godine i Sector grupa sa svojim podfirmama Phillip Watch-om i Chronostar-om.

Već drugu godinu za redom, Morellato je za promotivno lice odabra ruski top model Irinu Shayk. Svojom senzualnošću i prefinjenim izgledom ona doslovno predstavlja kolekciju nakita pod nazivom “More Essential, more Sensual”.

Morellato promo lice za Srbiju je Vanja Milićević, najuspešnija srpska modna blogerka.


Dunja Petrović
je diplomirani ekonomista; voli da crta, šije, dizajnira odeću i prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lični pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: super chic, trendovi | tagovi: , ,



Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Morellato – kolekcija satova i nakita”


« Otvoren XYZ Premium Store Budva

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook