Monika Jac Jagaciak za REDA Milano

dana Sep4 2018

REDA sa velikim uzbuđenjem i nestrpljenjem najavljuje mini kolekciju za Jesen/Zima2018 koju je kreirana u saradnji sa internacionalnim modelom i velikim filantropom Monikom Jac Jagaciak. Ova ekskluzivna kapsul kolekcija sadrzi osam modela cipela vrhunskog dizajna proizvedenih  u Italiji, izradjena je od crne kože najvišeg kvaliteta, sa diskretnim i elegantnim crvenom postavom.

 Cena jednog para se kreće između 199.00 i 350.00 €, a dizajn obuće je prilagođen najrazličitijim prilikama. Inspirisana pokretom emancipacije zena šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka, Jagaciak se posebno zainteresovala za razvoj i evoluciju ženskog stila i mode u ovom određenom periodu.

Kako su žene tog doba kolektivno dolazile na proteste na kojima su se borile za svoja prava, sa posebnim osvrtom na pravo na zaposlenje, iz toga je izronio novi snažan i hrabar ton izražavanja, a u stil se utkalo sveže otkriveno samopouzdanje.

Čak i danas su ‘snažne žene’ u poslovnom okruženju pa i društvu strogo i nepravedno kritikovane, i često opisivane kao isuviše stroge i nadobudne, šaljući pogrešnu poruku da je snaga atribut  koji pripada isključivo muškarcima.

Čitava ova kolekcija teži ka tome da izmeni ovo zastarelo viđenje, i da pruži ohrabrenje za nesputano izražavanje.

Prelazeći granice muško/ženskih svetova, kolekcija postavlja pitanje “ Ko nosi pantalone? “ Pri razvijanju kampanje, Jagiack udružila snage sa šest umetničkih izvođača koji su stvorili autentične performanse za svaki pojedinačni par cipela, i na ovaj način pojačali poruku kampanje “ko nosi pantalone?”.  Hrabrim i kreativnim nastupima svaki je umetnik predstavio svoj rad koji je u sebi sadržao ideje osnaženja žena, prikazujući snagu izražavanja kroz stil.

Umetnici koji su se pridružili kampanji su Sophie Leddick, Jinlu Luo, Polina, Protsenko, Nanna Rosenfeldt-Olsen and Celia Wickham.

Tim REDA-e je izuzetno uzbuđen zbog saradnje sa Monikom Jac Jagaciak koja je radi u modnoj  industriji od 2007. i koja je od tada čak trinaest puta bila deo Chanel-ovih kampanja, i koja je ostavila svoj graciozni pečat na naslovnim stranama mnogih magazina.

Sa neumornim istraživačkim duhom utkanim u REDA kompaniju, i uz čvrsto verovanje u značaj i uticaj visoke mode, ova nova i ekskluzivna kolekcija teži da pruži svež talas energije i moći svakoj ženi. Modele možete pogledati i kupiti on line na www.redamilano.com

 




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Monika Jac Jagaciak za REDA Milano”


« Šesta sezona koncerata džez za dž u Domu omladine Beograda

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook