Kenzo

dana Feb16 2011

Čuvena rečenica “The world is beautiful” jedna je od tajni uspeha poznatog brenda Kenzo. Putujući svetom japanski stilista Kenzo Takada zaustavlja se u Parizu, u gradu u kojem  pronalazi inspiraciju za svoje kreacije, kao i potvrdu da je “Svet zaista divan”. 1970 otvara i svoj prvi butik “Jungle Jap “, a njegov inovativni dizajn zaintrigirao je svet mode.

1988 godine nastaje prva linija Kenzo Parfums, i tada već Kenzo postaje prepoznatljiva luksuzna marka u celom svetu. FlowerbyKenzo, lansiran 2000 godine, jedan je od najpopularnijih parfema Kenzo.

Reklamni tv spot za poslednju liniju FlowerbyKenzo koji je nedavno prikazan, pozitivno je šokirao publiku. Pariz koji još uvek spava, mlada japanska glumica Lika Minamoto i million crvenih latica sa sivog neba. Svet je zaista divan, zar ne? A posebno, kada se vraćamo prirodi.

U čemu je ključ uspeha Kenzo, šta je to što razlikuje ovaj luksuzni brend od ostalih, a šta je zapravo luksuz za kreatore poznate marke?…U prijatnom ambijentu butika Kenzo smeštenom a modnom distriktu Milana , odgovore na ova i slična pitanja dobili smo od Patricije Travuez (Patricia Tranvouëz), generalnog direktora worldwide, koja nam je predstavila novu kampanju Kenzo Parfums.

Intervju sa Patricijom Tranvuez poslušajte ovde




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Kenzo”


« Proleće na vaše rame sleće, ali bukvalno!

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook