Karl Lagerfeld lansira pristupačnu liniju odeće

dana Dec24 2011

Karl Lagerfeld, modni bog, glavni dizajner i kreativni direktor za Chanel, izbacuje novi onlajn modni brend u saradnji sa Net-A-Porter koji će se zvati “Karl”. Sajt će biti lansiran 25. januara, a krilatica je da će biti (skoro) pristupačan.

Posle Coca-Cola i Coca-Cola Light flašica sa njegovom figurom, Sephora je izbacila set senki takođe u obliku njegove figure, set od dva laka za nokte (crni i zlatni), parfem Karleidoscope sa notama angelike i nežne ljubičice, kao i snežnu kuglu sa zlatnim česticama u čijem centru je Lagerfeldova figura uz poruku “Moj najveći luksuz je što ne moram nikom da se pravdam!”

Božićni izlozi prestižnog lanca robnih kuća Printemps osvanuli su nedavno sa lutkicama Karla Lagerfelda (između ostalog), što nije čudo, s obzirom na to da ih je on dizajnirao.

Za sada imate dovoljno materijala da se “Karlifikujete”!


Titina Miltenović
je diplomirani filolog, arhitektonski tehničar, balerina, ilustrator i glumica sa vrlo širokom interesnom sferom i vrlo britkim umom ;) ali vrlo lenja kad se radi o stvarima koje je ne zanimaju. Veliki je zaljubljenik u modu i povremeni stanovnik Pariza. Volela bi da vidi svet...korak po korak.Autor je modnog bloga Chez Titina Chez Titina | na twitter-u | facebook-u | tema: ličnosti, poznati | tagovi: , ,



Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Karl Lagerfeld lansira pristupačnu liniju odeće”


« Zvezde nose Dolce&Gabbana

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook