Karl Lagerfeld, modni bog, glavni dizajner i kreativni direktor za Chanel, izbacuje novi onlajn modni brend u saradnji sa Net-A-Porter koji će se zvati “Karl”. Sajt će biti lansiran 25. januara, a krilatica je da će biti (skoro) pristupačan.
Posle Coca-Cola i Coca-Cola Light flašica sa njegovom figurom, Sephora je izbacila set senki takođe u obliku njegove figure, set od dva laka za nokte (crni i zlatni), parfem Karleidoscope sa notama angelike i nežne ljubičice, kao i snežnu kuglu sa zlatnim česticama u čijem centru je Lagerfeldova figura uz poruku “Moj najveći luksuz je što ne moram nikom da se pravdam!”
Božićni izlozi prestižnog lanca robnih kuća Printemps osvanuli su nedavno sa lutkicama Karla Lagerfelda (između ostalog), što nije čudo, s obzirom na to da ih je on dizajnirao.
Za sada imate dovoljno materijala da se “Karlifikujete”!
Bez komentara, Comment ili Ping
Odgovori na “Karl Lagerfeld lansira pristupačnu liniju odeće”