FlowerTag by Kenzo

dana Sep29 2011

Style.rs prisustvovao je jednoj od prezentacija koje su organizovane u prostorijama grupe LVMH u Milanu, tom prilikom smo se upoznali sa novim parfemom legendarnog brenda. U pitanju je nova verzija poznatog Flower by Kenzo, takozvani FlowerTag Kenzo.

Istorija se nastavlja. Novi parfem dizajnerske kuće Kenzo, gde možemo slobodno reči da je za nepunih par nedelja tagovao sve parfimerije širom sveta i napravio opštu pometnju samim tim, čini ga spoj militantnog cveta zajedno sa posebnom umetnošću. Umetnost tagovanja tj.grafiti cveta maka zasenili su čitav svet, počevši od njujorških zidova pa sve do većih poznatih svetskih galerija.

Ova urbana i slobodna umetnost grafita, koja odražava bunt i kreativnost mladih celoga sveta već nekoliko decenija, inspirirala je kreativne ljude Kenzo za ovakvo umetničko delo.

FlowerTag je svež i voćni miris, namenjen spontanim, slobodnim i odvažnim mladim devojkama. Kompozicija se otvara energetskim notama sočne crne ribizle, sveže mandarine i kiselkasto – slatke rabarbare. Ono što cini srž parfema je ženstvenost i intenzivna  cvetnost, izražena akordima božura, jasmina i đurdevka. Note čaja, mošusa i vanile čine baršunastu i toplu bazu novog parfema Flower Tag by Kenzo.

A kada je u pitanju reklamna kampanja slavnog parfema, glavni krivac jeste reditelj Patrick Guedj koji je ovog puta svoju ideju podelio sa poznatom manekenkom Edytom Zajac.

Još jedan dokaz da Kenzo ne prepušta ništa slučaju, jeste i kampanja Tag Your Dreams. A ako posetite ovaj sajt zasznaćete o čemu je reč. Uživajte!




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “FlowerTag by Kenzo”


« Mladi dizajner pobedio na takmičenju za logo za ljudska prava

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook