Fashion for all and fashion for some 3.deo

dana Dec4 2011

Milanska modna ikona i fashion sistem

Ne poznaju baš svi njeno ime, ali u modnom sistemu ona je apsolutno ikona, Anna Dello Russo je amblem stila i glamura. Muza kojom se inspirišu mnogi stilisti i dizajneri jeste veliki autoritet kada je reč o novim trendovima. Jedna od pionirki on-line novinarsta i fashion blogging-a, posle dugogodišnje karijere fashion editor-a Vogue Italia, danas je i kreativni direktor Vogue Tokyio.

Poznati modni fotograf  Helmut Newton je definiše kao “fashion maniac”, a ova žena ekscentricnog stila i definisanog ukusa, često nas iznenađuje svojim odevnim kombinacijama. Ona se ne boji da kombinuje i prikazuje sebe onakvom kakva zapravo i jeste.Voli jarke boje, upadljiv nakit, zanimljive aksesoare. Ono što vidimo na pisti visoke mode, Anna nosi i po danu.

Mnogi je definišu kao modnog eksperta, dok drugi smatraju da Anna dello Russo jeste moda. Nikada nije viđena dva puta u istoj garderobi, poseduje više hiljada cipela, oko 4000 a osim jednog luksuznog stana e centru Milana, poseduje još jedan rezervisan isključivo za njenu garderobu. AdR ( kako je nazivaju njene kolege) postala je  brend za sebe. Nedavno je grupa Yoox za proslavu 10 godina svog postojanja dizajnirala seriju majci ( T-shirt) sa printovima različitih outfitova ove dame. 2010. godine Anna potpisuje etiketu za novi parfem Beyond čija je bočica napravljena u obliku ženske cipele.


Da je moda rezervisana samo za neke, kada je reč o luksuzu i visokoj modi, istina je koja u se u poslednje vreme često dovodi u pitanje. Anna Dello Russo je jedna od tih, privilegovanih. S druge strane danas kada je internet revolucionarno promenio naše živote, dolazi i do velikih promena u modnom sistemu. Luksuz nije više samo privilegija samo nekih. “Zahvaljujući socijalnim medijima poput facebook-a, twitera, iphone, ipad-a promenio se i način na koji luksuzni brendovi komuniciraju sa svojim potrošačima. Luksuzne marke su oduvek gajile uniteralni odonos, od višeg ka nižem, međutim danas taj odnos postaje konverzacija, koja stavlja u centar pažnje konzumatora sa kojim brendovi komuniciraju direktnim putem”. – objašnjava Jarvis Macchi, direktor web portala www.luxrevolution.com,

Pojavu fashion blogera u svojoj knjizi Lusso 2.0 gospodin Macchi objašnjava kao socijalni fenomen koji nastaje zahvaljujući novim tehnologijama. Modni blogeri promenili su modni saistem zauvek. Po prvi put, svaka slobodna osoba može koristiti mas medije kako bi rekla ono što misli.Takođe korisnici interneta mnogo više veuju savetima blogera iz razloga što ga osećaju bližim i iskrenijim. Danas, bilo koja modna revija nezamisliva je bez najuticajnijih blogera koji sede u prvim redovima, komentarišući nove kolekcije.

A dogadjaj koji je već drugu godinu za redom održan u Milanu jeste Fashion camp koji predstavlja dvodnevnu konferenciju koja na jednom mestu okuplja modne dizajnere, novinare, blogere, i ostale ljubitelje mode. A njegov cilj jeste istraživanje i upoređivanje strateških ciljeva u modnoj industriji, kroz analiziranje novih tehnologija i etičkih principa i davanje odgovora na pitanje buduće mode.

Mnogi Milano vide kao centar luksuza i grad neprikosnovenog stila. U isto vreme, on je grad u kome dominira sloboda izbora u svakom smislu, a posebno kada je reč o modi. Na ulicama Milana prepoznatljivi i prihvatljivi su svi modni stilovi. A u periodima održavanja fashion week-a, Milano se transformiše u pravu modnu pozornicu. Osim top modela i slavnih dizajnera koje tada mozete sresti  na ulicama, ceo grad nekako odiše tim modnim uzdahnućem, u iščekivanju novih kolekcija za sledeću sezonu.

Prvi i drugi deo članka možete čitati ovde: 1 deo 2.deo. Originalnu verziju objavljenu u časopisu Metroplis na hebrejskom jeziku  možete pronaći ovde




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Fashion for all and fashion for some 3.deo”


« Šarmantni keksi „U belom“

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook