Fashion for all and fashion for some – 2.deo

dana Nov17 2011

Prvi deo članka “Fashion for all and fashion for some ” možete čitati ovde 1.deo, a originalnu verziju objavljenu u časopisu Metroplis na hebrejskom jeziku  možete pronaći ovde

Modna imperija Dolce&Gabbana

We’re not about minimalism, we’re massimalismo”, poznata je rečenica Stefana Gabbane, koji je zajedno sa svojim poslovnim i ljubavnim partnerom Domenico Dolce započeo milionski luksuzni biznis, koji danas broji čak četiri marke: Dolce&Gabbana, D&G, D&G Junior i parfemi Dolce&Gabbana.

Par koji se upoznao u jednom noćnom klubu u Milanu početkom 80-ih, započeo je ubrzo svoju poslovnu i romantičnu vezu, a1985. godine pozvani su da učestvuju na Milanskoj nedelji modi, na kojoj su debitirali kao najmlađi i u isto vreme najkontraverzniji učesnici, a tada dobijaju i simpatičan nadimak “Tho Boys”.

Njihov stilski potpis poput čipke, sexy donjeg rublja i leopard printa postaje sve popularniji, tako da niko ni nije ostao začuđen zašto je Madona izabrala baš njih.  Inspiraciju pronalaze u filmovima velikana poput ( Roberto Rossellini, Luchino Visconti i Federico Fellini )  i kroz svoje modne kampanje oživljavaju “sexy bomb look” mlade žene sa juga Italije. Od tada njihova karijera ide uzlaznim tokom, brišući mnoge stereotipe na način isticanja ženstvenosti kroz sve ono što se do tada smatralo degradiranim – oskudno odevene starlete, gejše, baby doll devojke. Mnogi milanski dizajneri su tada osuđivali njihovu slobodu, ali poverenje između ova dva kreativca i njihov u isto vreme ironičan i genijalan smisao za lepim, stvorio je mladu modnu imperiju, koja danas beleži rekordne rezultate na italijanskom i svetskom tržištu. U svetu poznatih i slavnih mnogi su se obukli u odeću sa etiketom D&G, a među testimonijalima ovog brenda našle su se do sada ( Demi Moore, Nicole Kidman, Isabella Rossellini, Eva Riccobono, Susan Sarandon, LivTyler), kao i jedna od najlepših italijanki Monica Bellucci.

Ova dvojica zaljubljenika u modu koji su više od 20 godina bili u romantičnoj vezi nisu doneli velike promene kada je u pitanju visoka moda niti danas utiču značajno na nju, ali su svojim revolucionarnim pristupom stvorili modu dostupnu za sve. Isto tako, poslednjih godina kada sve više govorimo o povezanosti mode i novih tehnologija, i kada zahvaljujući internetu više nisu samo novinari i slavni modni kritičari ti koji diktiraju tedencije, Stefano Gabbana i Domenico Dolce bili su među prvim dizajnerima  na čijim su se revijama našli poznati modni blogeri. Takođe, njih dvojica važe za pionire kada je reč o live streaming-u sa modnih pista. Njihov nedavno lansiran web sajt za e-commerce napravljen je u partnerstvu sa najvećom multi brand internet retail grupom Yoox, i preveden je na sedam jezika kao  i što je prilagođen svim internet socijalnim mrežama, a on je samo još jedna među prvim stvarima vizionara D&G.

Fotografije: Camera Nazionale della Moda Italiana




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Fashion for all and fashion for some – 2.deo”


« Praznici nam stižu

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook