EMS trening u Srbiji – informišite se i bacite se na posao

dana Mar21 2018

Kada je u pitanju telesni izgled mnogi će se složiti da je on danas izuzetno važan. No, da biste lepo izgledali često se preporučuje kretanje, vežbanje, treniranje različitih sportskih disciplina. I ukoliko ste od onih koji su probali skoro sve, pa iz bilo kog razloga odustali, evo je nova ideja.

EMS trening je vrsta vežbanja koja je efikasna, bezbedna i lako uklopiva u moderan način života. Rezultati su vidljivi posle svega par meseci vežbanja, što može biti izuzetno motivišuće, a to je uglavnom najčešći razlog zbog koga ne dolazi do odustajanja od rutine, koju bi trebalo da steknete, ako želite trajne efekte. Nije loše dodati da će se pomenuti efekti povoljno odraziti i na Vaše zdravlje, te na taj način uticati na sve aspekte Vašeg života, ako to želite.

O EMS treninzima smo razgovarali sa Aleksandrom Milanovićem, osnivačem Maxifit Studija iz Novog Sada.

EMS smišljen je prvenstveno za sportiste rekonvalescente kako bi se što pre vratili u formu. Možete li ukratko o principima rada EMS-a. Koji telesni sistemi se stimulišu prilikom korišćenja ove metode i kako?

EMS je prvenstveno osmišljen i korišćen kod kosmonauta. Kasnije se njegova primena proširila i korišćen je u medicinske svrhe, a zadnjih nekoliko godina, pojavom kompanije X-body, EMS se koristi kao moderan fitnes. Korišćenjem EMS X-body tehnologije aktiviramo i do 94% mišićnih vlakana. Radi poređenja, konvencionalnim načinom treniranja rekreativci mogu da aktiviraju do 45% mišićnih vlakana, a vrhunski sportisti do 70% (maksimalno).

IMG-5151

U čemu su sve praktične prednosti vežbanja u okviru ovakvog fitnes programa?

Trening traje 20 minuta. Dovoljno je da trenirate dva puta nedeljno, i posle šestog treninga rezultati su vidljivi. Treninzi su isključivo individualni. Trening je osmišljen za ljude koji nemaju vremena, ne vole gužve po teretanama, a hteli bi da vode računa o svom telu. Pri dolasku na trening, klijent dobija svu potrebnu opremu za treniranje, kao i sva sredstva za ličnu higijenu (peškire, šampon, dezodorans, itd.).

Kod ove vrste treninga, na jednom treningu vas mišić doživi 30.000 puta više kontrakcija u odnosu na konvencionalni način vežbanja. Zato ovakav trening i jeste efikasan, ali i visoko intenzivan. Iz tog razloga ga preporučujemo dva puta nedeljno. Inače, trening se prilagođava svakom klijentu.

Kome se najviše preporučuje ova vrsta treninga?

Ljudima koji imaju problema sa leđima, onima koji nemaju vremena, sportistima – kao vid pripreme za sezonu, pa i kasnije, itd. Svima bih ga preporučio! Recimo, radili smo sa klijentom koji ima 72 godine.

Šta čini opremu za trening?

Pod odelo, odelo sa elektrodama. To klijent dobija kod nas. Trening se može raditi u čarapama ili u patikama. To ostavljamo klijentu da odluči.

Treninzi su individualizovani. Kakva sve testiranja vršite na budućem vežbaču kako biste procenili njegov nivo kondicije i uopšte zdravstvenog stanja?

Pre treninga obavimo razgovor sa svakim klijentom o tome kada je poslednji put trenirao, da li ima neku povredu, itd. Tek posle tog razgovora i potpisivanja izjave da ne boluje od nekih bolesti, koje bi mogle biti prepreka za trening, započinjemo planiranje vežbanja. Takođe, radimo i merenje električnom bioimpedancom gde nam je bitno da se uverimo u trenutno fizičko stanje klijenta. Prva tri treninga su niskog inteziteta, gde se trudimo da klijent što bolje upozna tehnologiju rada i da se njegovo telo privikne na impulse koje dobija. Ukoliko to sve protekne kako treba, intezitet treninga se lagano povećava.

Drugi deo intervjua čitajte ovde.




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “EMS trening u Srbiji – informišite se i bacite se na posao”


« Puma novo lice fudbalske Srbije

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook