DIORALOP- modno iskustvo

dana Oct31 2016

Nakon uspeha na londonskom, francuskom i američkom tržištu i pristustva u svetski poznatim multibrend radnjama kao što su Opening Ceremony i MK2UK, hrvatski brend DIORALOP se modno-multimedijalnom izložbom predstavio domaćoj sceni u okviru jubilarnog 40. Beogradskog Fashion Week-a, a u organizaciji Projekta O3ONE u saradnji sa online platformom SAMPLE. Otvaranje izložbe održano je u petak, 28. oktobra u 21h u novoj galeriji ПРОЗОР.

U skladu sa galerijskim prostorom izložba je podeljena na 3 celine, a to su: skulpturalna prezentacija odeće, video prezentacija – prikazivanje kratkih modnih filmova i na kraju – pop up radnja u kojoj su izloženi limitirani komadi garderobe napravljeni posebno za ovu priliku. Ceo događaj upotpunila je muzika Johane B (Banda Panda).

Iza imena DIORALOP stoje Andreja Bistričić – diplomirala na Fakuletu za tekstil i Tehnologiju u Zagrebu, postdiplomske je završila na Central St. Martins koledžu, a potom radila staž u Alexander McQueen studiju i Maja Merlić, diplomirala na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, te osim mode trenutno radi i dizajn enterijera. Inspirisane subkulturom i Polaroid fotografijama Maja i Andreja stvaraju printove koje potom digitalno štampaju u Velikoj Britaniji. Ovi paterni stavljaju label DIORALOP među prve u regionu koji se modifikovanjem tekstila i posebnom vrstom štampe obraća publici i nudi nešto autentično. Na 32. Beogradskoj nedelji mode, 2012. godine, brend DIORALOP je samostalnom revijom predstavljao Hrvatsku u okviru regionalne modne platforme Zona 45.

Photocredits:Djordje Tomic 




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “DIORALOP- modno iskustvo”


« Esprit & Sportina – Fashion & Fun

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook