Brend MANGO predstavio digitalnu kampanju TOKYO JOURNEY

dana Nov30 2016

Španski brend MANGO je predstavio poslednji nastavak video triptiha koji oslikava putovanje inspirisano različitim aspektima ličnosti – modernošću, ženstvenošću i pozitivnošću. Glavna junakinja je glumica, pevačica i modna muza Alma Jodorowsky.

Svaki dan donosi nove prilike, a pozitivan stav prema životu je esencijalan. Muzika i gluma su dve strasti koje su Almu odvele u Tokio u potragu za modnom inspiracijom koja je pretočena u deo kolekcije kojim se zatvara sezona jesen/zima 2016. godine. Svaki trenutak je iskorišćen da se otkrije životni stil ljudi koji tamo žive i koji su je nadahnuli.

Kolekcija je dostupna u MANGO radnjama u BeograduUšće shopping center, Delta city i Knez Mihailova 20, kao i Novom Sadu – BIG Shopping center.




Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Brend MANGO predstavio digitalnu kampanju TOKYO JOURNEY”


« Dodelom nagrada u Skupštini grada Beograda završen 40. Belgrade Fashion Week

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook