Alexa Chung kao kreativni direktor kampanje UGG: The new classic

dana Dec16 2016

UGG® je predstavio prvo kreativno partnerstvo sa Alexom Chung u čast svoje iconic klasične čizme a kako bi lansirao novu generaciju Classic II boots. Njena uloga prevazilazi dosadašnje modne angažmane koji su podrazumevali pojavljivanje ispred objektiva, budući da nam ovoga puta prezentuje svoj talent iza scene. Kao umetnički direktor, Alexa je nadgledala kompletno snimanje, bila zadužena za osmišljavanje koncepta, biranje modela, fokusirajući se na klasičnu UGG čizmu. Za ovu priliku ponudila nam je savremeno viđenje i senzibilitet.

Snimanje je obavljeno u Njujorku, a serija portreta predstavlja žene iz kreativne industrije koje su prepoznatljive po svom ličnom stilu, individualnosti ali i izuzetnom odnosu sa Alexom. Na fotografije se reflektuju životi inspirativnih žena i njihova moderna garderoba, koji su omogućili fotografu da ovekoveči pravi trenutak. Alexina ljubav prema vintage komadima i originalnošću poslužili su kao osnov za fokus na UGG klasične modele. Kampanju je snimio fotograf Beb Rayner. Styling potpisuje Stella Greenspan.

Novu UGG kolekciju možete kupiti u prodavnici FASHION&FRIENDS u prizemlju UŠĆE SHOPPING CENTRA.


Dunja Mijailović
je diplomirani ekonomista; voli da crta, šije, dizajnira odeću i prati trendove. Uvek kaže da je lepo pratiti ih ali nikako slepo, postati njen rob, već doprineti da odevna kombinacija ima neki vaš lični pečat. dunjastyle.blogspot.com | na twitter-u | facebook-u | tema: lifestyle, najnovije vesti, trendovi | tagovi: , , , , ,



Bez komentara, Comment ili Ping

Odgovori na “Alexa Chung kao kreativni direktor kampanje UGG: The new classic”


« Zadarski dizajn Becha kao stvoren za glitter partyje

RSS trendovi

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

RSS revije

  • An error has occurred, which probably means the feed is down. Try again later.

Arhiv

po datumu

po temi

Predlozi

STYLERS predstavlja

Kategorije

STYLERS Facebook